2007年10月12日星期五

咳嗽

天哪!干嘛突然感冒了?
感冒:发烧,伤风,喉咙痛也就算啦,为何要咳嗽?
像我这种靠把口,靠说话,赚钱的人,咳嗽真是折磨。
医生都不会给病假咳嗽的病人。
哈哈,还好我也休了两天。但还是咳个不停。
希望客户不要介意。
唉,当公司的人都在轮流生病时,我都没事。
心想我好像比较健康啦。其实并不是。

不过,这一咳让我感受不少人间温情。
休假时,当我login msn,问候不停pop up。
新加坡,马来西亚的同事朋友,还有台湾和日本。
重新开工,同事们都纷纷献上关心。
好感动哦~ 只差没掉下眼泪!

希望我早日康复!!!

后语:
最近有一种新的疾病,叫思念。听过吗?
**当你在穿山越岭的另一边
我在孤独的路上没有尽头
时常感觉你在耳后的呼吸
却未曾感觉你在心口的鼻息
噢~ 思念是一种病
噢~ 思念是一种病 一种病**

3 条评论:

Ong Kok Meng 说...

Wah haha...
I saw Japan at the end of the list of the msn and skype popup...
I hope that means me...

I experianced three weeks of cough in Japan too, alone... But what I really felt was the friends here, their cares and helps... (Of course I know if you all are beside me, you will show the same care too)

We just can't live alone.

**Shih Nyien** 说...

Of course you are one of them. Btw, you are not my only friend in Japan hehe.

3 weeks, I hope I need less than that. Is really frustrated when need to talk with customer.

Anyway, I'm still coughing now. Sigh.

mk 说...

hope you get well soon :)